.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین وضعیت آزاد‌راه تهران ـ شمال

معاون وزير راه از قطعي‌ بودن واگذاري ساخت قطعه‌هاي دو و سه آزادراه تهران _ شمال به يك كنسرسيوم خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، احمد صادقي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: تمام تلاش ما اين است كه قطعه‌ي چهار آزادراه تهران _ شمال در شهريور ماه سال جاري افتتاح شود. به اين منظور تعداد ماشين‌آلات فعال در اين قطعه را افزايش داديم و با زياد‌كردن امكانات در تلاش براي اتمام اين قطعه هستيم.

تكميل قطعه يك آزاد‌راه تا پايان سال ۹۲

وي با تاكيد بر اين‌كه من هر هفته از اين پروژه بازديد مي‌كنم و شاهد فعاليت بنياد مستضعفان و شركت آزاد‌راه تهران _ شمال هستم، گفت: در حال حل مشكلات چيني‌ها به عنوان پيمانكار در قطعه يك آزاد‌راه هستيم. آنها پذيرفته‌اند كه فعاليت خود در اين قطعه را ادامه دهند. در اين راستا ما نيز بايد مشكلات آنها را رفع كنيم تا به اين ترتيب قطعه يك آزاد‌راه تهران _ شمال نيز در پايان سال ۹۲ تحويل داده شود.

به گفته‌ي وي، يكي از مشكلات پيمانكار چيني آزاد‌راه تهران _ شمال فاينانس است كه اگر حل شود، مطالبات آنها را پرداخت مي‌كنيم، در حال حاضر نيز هزينه‌ي لازم وجود دارد، زيرا در حساب ما ۸۴ ميليون دلار است و پرداخت آن به حل مشكل فاينانس چيني‌ها بستگي دارد.

معاون وزير راه با تاكيد بر اين‌كه اينها مشكل بنياد است كه بايد رفع كند، افزود: ما براي آنكه زودتر نتيجه بگيريم، به اين مساله ورود كرديم و درصدد رفع مشكلات هستيم.

به گفته‌ي صادقي، بخشي از مشكلات در منطقه يك آزادراه تملك اراضي در اين منطقه است كه به آن ورود كرده و ۱۰ ملك بزرگ را آزاد كرده‌ايم و بقيه نيز در حال آزاد‌شدن هستند و در اين باره مشكل خاصي نداريم.

معاون وزير راه با تاكيد بر اين‌كه براي فعاليت سريع‌تر در دو قطعه‌ي يك و چهار آزاد‌راه تهران _ شمال به بنياد تذكر داده‌ايم، تاكيد كرد: همچنان معتقديم كه قطعات دو و سه را براي اجرا به يك كنسرسيوم ديگر بدهيم، زيرا بنياد توانايي اداره‌ آن را ندارد، اما چون مبلغ سرمايه‌گذاري بالا است، علي‌رغم مذاكرات با چند شركت و كنسرسيوم هنوز موفق به پيدا‌ كردن سرمايه‌گذار نشده‌ايم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 خرداد 1391
اي کاش مثل قديم چند نفر کارگر بودند و يک نفر بالا سرشان دستور مي داد تا آزاد راه سريعتر افتتاح شود. واقعا جاي تاسف دارد اين همه ماشين آلات پيشرفته وجود دارد اما ظاهرا کسي نيست پشتشان بنشيند. اگر هفتاد سال پيش بود ازاد راه تهران شمال شش ماهه ساخته مي شد. وزارت راه لودر و کاميون و بيل مکانيکي و کارگر دارد ولي حيف آزاد اره تهران شمال لقمه ي شيرين است که در دهن بنياد گير کرده است
نا شناس 9 مرداد 1391
تورو خدا زودتر راه اندازی کنید تا کی باید برای یه مسافت چند ساعت یک روز تو جاده بمونیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.446 seconds.